Moje siostrzyczki Nemezis i Sevir i nasza mamuta Maagda Mój prywatny, jedyny i niezastąpiony kaloryferek Alan Moja prywatna pisarka zÓych dobranocek, po których nikt nie zaśnie - Guśka Wysłany:
Nie 22:23, 20 Gru 2009
Arroch i właśnie masz super podejście i tego wszystkiego ci zazdroszczę, nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym choć trochę częściej jeździć konno, nie mówię o takiej zawodowej jeździe jak ty, ale bardziej o rekreacyjnej, tylko niestety nie mam na to czasu, może gdybym nie zaczęła trenować szermierki to bym miała czas, ale tak to niestety nie.
Mi do zawodowstwa jeszcze dużo brakuje, jestem zawodnikiem amatorem z pierwszą klasą sportową (ale ciii :lol: ) a teraz jeszcze nie mam trenera to pod górę jakoś mi idzie wszystko :roll:
czas zawsze znaleźć można, tylko trzeba chcieć :twisted:
Arroch dla mnie to ty jesteś super zawodowiec :P
A co do chęci i czasu to ja chęci mam, ale jak się ma mamę z ogólnym strachem do koni + 4 dni w tyg zajęte, a w weekendy często jakies różne zawody i do tego brak stadniny do której da się dojechać samemu to trochę ciężko :?
Nie 22:31, 20 Gru 2009
nimfka, moja mama też jest bardzo sceptycznie do koni nastawiona, i kłótni na ten temat było w domu zawsze mnóstwo, a to Siwy darmozjad, bo stoi i nic nie robi, a to że koń durny i jak on mnie zrzucić mógł! Zawsze miałam szlaban na konie i zawsze wymykałam się z domu, w końcu mama załapała, że nic nie zdziała i przestała komentować, nawet czasem przyjeżdżała obejrzeć mnie na zawodach :lol:
Arroch ale z tego co wiem to ty miałaś do stajni nie daleko :P a ja do najbliższej z 20 km niestety no i jak juz pisałam czasu brak, kilka lat temu zaczęłam trenować szermierkę i ona jest moim sportem że tak powiem zawodowym, nawet jak ostatnio chciałam zrezygnować to jakoś nie mogłam i dalej trenuję, więc konie jak już byłyby czysto rekreacyjnie w weekend, ale nia mam jak dojeżdżać, ani za co itp. :? wszystko pod górkę :?
Nie 22:42, 20 Gru 2009