Ja mam jutro test z woo, ale że to na zaliczenie to nie mam się zamiaru uczyć, zrobiłam matę i jeszcze fizyka została...
Jejku jak mnie dziś ludzie irytują :hahaha:
A ja mam jutro sprawdzian z PO i tylko jeden raz przeczytałam materiały które obejmują jutrzejszy sprawdzian. Może drugi raz przeczytam... nie zależy mi na PO, mam go głęboko gdzieś.
Ja powinnam się uczyć na spr z matmy, ale moja mama jest chyba skłonna pozwolić mi zostać w domu jutro :D
_________________
Moje siostrzyczki Nemezis i Sevir i nasza mamuta Maagda Mój prywatny, jedyny i niezastąpiony kaloryferek Alan Moja prywatna pisarka zÓych dobranocek, po których nikt nie zaśnie - Guśka Wysłany:
Czw 19:50, 10 Mar 2011
Hej; nie mam mnie, bo rozmawiam przez telefon, ale muszę tylko nimfce przekazać, że dostałam w końcu tę jedynkę z geografii xD Ale nie za brak zadania, tylko za sprawdzian :P
DOMA to rozumiem, że masz już komplet :mrgreen:
Oj musisz się wziąć za siebie :P
_________________
Moje siostrzyczki Nemezis i Sevir i nasza mamuta Maagda Mój prywatny, jedyny i niezastąpiony kaloryferek Alan Moja prywatna pisarka zÓych dobranocek, po których nikt nie zaśnie - Guśka Wysłany:
Czw 20:16, 10 Mar 2011
Style klasyczne – oparte na koncepcji piękna obiektywnego, racjonalizm, porządek, prostota, równowaga, zachowanie proporcji, dążenie do odtworzenia natury.
- Grecji i Rzymu – prostota kompozycji, statyka, regularne proporcje – Erechtejon, Łuk Tryumfalny, Posejdon
- renesansowy – XV- XVI – monumentalizm, nawiązanie do starożytności, prostych form geometrycznych, naśladowanie natury oparte na wyborze elementów regularnych (idealizacja), perspektywa linearna - Jan van Eyck – Madonna kanclerza Rolin, Michał Anioł „ Chrystus zmartwychwstały” , „Leone Alberti – kościół św. Andrzeja w Mantui”
- klasycystyczny – XVIII – XIX – arch. I rzeźb – nawiązywanie do starożytności i renesansu, w malar. – dbałośc o porządek kompozycyjny, wyrazisty światłocień, wyszukane pozy, patetyczne sceny – Antonio Canova „Perseusz z głową Meduzy”, Wawrzyniec Gucewicz katedra w Wilnie, Jacques Louis Dawid „ Leonidias pod Termopilami”
Antyklasyczne – dynamika, skomplikowane, subiektywne, zachwianie proporcji, odejście od naśladowania natury
- romański – XI – XII – arch – silnie rozczłonkowana bryła, okrągłe łuki, niewielkie okna, w rzeź i mal. – jednoplanowośc, uproszczenie sylwetki ludzkiej, linearyzm, brak perspektywy „ Trzej królowie u Heroda”, „Drzwi gnieźnieńskie” „Kolegiata w Tumie pod Łęczycą”
- gotycki – XII – XV – arch – łuk ostry, strzeliste formy, wielkie okna, bogactwo, skomplikowanie i ozdobność bryły, rzeź. I mal – deformacje, wydłużanie postaci ludzkiej, ostre wyraziste kolory – Wit Stwosz – ołtarz mariacki, Katerda w Reims, Dirk Bouts „Sprawiedliwość cesarza Ottona, kaźń”
- barokowy – XVII – XVIII – arch. – linia krzywa, skoplikowane podziały fasad, rzeź. I mal. – sceny dynamiczne, fascynacja ruchem, skomplikowane kompozycje, śmiałe zestawianie barw Francessco Borromini „kościół San Carlo allle Quattro Fontane” Gianlorenzo Berini „Apollo i Dafne” Peter Paul Rubens „ Przybycie Marii medycejskiej do Marsylii”
- romantyczny – I połowa XIX – arch. – nawiązywanie do stylów historycznych, rzeź. I mal – nastrojowośc, symbolika, potęga natury, śmiała kolorystyka Pałacyk w Opinogórze. Jean Baptiste Carpeaux „Taniec” , Caspar David Friedrich „Opactwo w dąbrowie”, William Turner „Pożar Parlamentu”
- secesyjny – XIX-XXw – linearyzm, płynne formy roślinne, ornamentyka „Antonio Gaudi – Casa Batlló, Wacław Szymanowski – pomnik Chopina, Stanisław Wyspiański „Staś śpiący”:
Taki mały fragment tekstu, a nijak nie mogę tego ogarnąć :sciana:
A ja za to miałam już nie wracać. Głowa mnie boli, piszę z siostra na gg, ale mi na chwile uciekła, więc postanowiłam zajrzeć do Was. ja już dziś nie chcę nic... .
_________________ I need her in my life!I don't want you to change. ~~ Huddy forever! . Wysłany:
Czw 20:38, 10 Mar 2011
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach