|
 |
Rozmowy w t(ł)oku #12
Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 808, 809, 810 ... 890, 891, 892, 893, 894, 895, 896, 897, 898, 899 Następny
|
 |
|
 |
|
Zobacz poprzedni temat
:: Zobacz następny temat
|
Wiadomość |
Autor |
|
 |
Korn, jak dla mnie to uprawiają pieniactwo polityczne w każdej możliwej odmianie.
|
|
Nie 22:44, 30 Maj 2010 |
|
Gorm
Dziekan Medycyny

Pochwał: 7
|
Powrót do góry |
 |
|
 |
|
 |
Hambarr
oczywiście że nie . Akurat taki temat podszedł, do którego jestem negatywny o.O
|
|
Nie 22:44, 30 Maj 2010 |
|
Korn
Neurolog

Pochwał: 9
Miasto: Mielec/Kraków
|
Powrót do góry |
 |
|
 |
Korn napisał: | Kaczyńscy twardo bronią Polskiego intertesu w przeciwieństywie do Tuska. |
nie znam się na polityce dogłebnie, ale z tym sie zgodzę. Tusk to taki podlizus a Kaczyńscy walczyli o silna pozycję kraju itp.
Dodano 1 minut temu:
Korn napisał: | Akurat taki temat podszedł, do którego jestem negatywny |
ale ja coś mówie a ty od razu z jakimś tekstem że to niszcy coś tam..bla bla. troszkę wyluzuj ;)
|
|
Sinaj - my sweet soulmate :*:*
Moja zÓa maagdaa umilająca mi chwile w schowku :twisted: złota lista
Johnny, johnny, john--> http://johnnydepp.blox.pl/html
Wysłany:
Nie 22:46, 30 Maj 2010 |
|
Hambarr
Psychiatra

Pochwał: 30
|
Powrót do góry |
 |
|
 |
Hambarr napisał: |
nie znam się na polityce dogłebnie, ale z tym sie zgodzę |
A co sądzicie na temat Traktatu Lizbońskiego, który negocjował właśnie rząd PiSu?
(i nie bronię PO, bo nie jestem ich zwolennikiem - od razu podkreślam)
|
|
Nie 22:46, 30 Maj 2010 |
|
Gorm
Dziekan Medycyny

|
Powrót do góry |
 |
|
 |
Gorm
no widzisz i tu jest ich słaba strona, nie są medialni...;/
Hambarr
cieszę się że sie w końcu zgadamy Olu :D
Dodano 1 minut temu:
dobrze jużnie będę:D lae na prawdę nie znoszę Hallowen ;p
Gorm
e... :D nie wiem co oni tam wynegocjowali serio ;p
|
|
Nie 22:48, 30 Maj 2010 |
|
Korn
Neurolog

|
Powrót do góry |
 |
|
 |